Weekbrief

Algemene informatie:
De weekbrief is een publicatie van de Hervormde Gemeente Rijsoord. Hij wordt wekelijks in de morgendienst uitgereikt aan de personen die de kerkdienst bezoeken. Voor de avonddienst liggen er exemplaren in de mandjes bij de deuren en op de lectuurtafel bij de ingang van de Hoeksteen. De luisteraars via de kerktelefoon krijgen een exemplaar thuis bezorgd. Er kunnen ook weekbrieven meegenomen worden geïnteresseerden.

Doel:
  1. het bevorderen van de gemeenschapszin in onze kerkelijke gemeenschap,
  2. het vormen van een commissie van ontvangst tijdens het uitdelen van de weekbrief,
  3. het aanvullen van de afkondigingen met:
    • adressen van zieken en de ontvangers van de bloemen,
    • namen van de predikanten die voorgaan met standplaats,
  4. het geven van een overzicht van de agenda met activiteiten in de komende week,
  5. het noemen van de jarige 70+ gemeenteleden,
  6. het stimuleren van omzien naar elkaar door de rubriek “stuur eens een kaartje aan eenzame personen”.
  7. het informeren over bijvoorbeeld doelen bij speciale collecten

Wekelijks op vrijdagavond wordt de nieuwe weekbrief op deze site geplaatst.

Bij deze online-versie is i.v.m. de privacy de rubriek “Verjaardagen 70+” niet opgenomen en zijn de adressen van gemeenteleden weggelaten.